דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקי בישול ואפייה 

מאת    [ 10/11/2011 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 2947 פעמים ]

בשנים האחרונות ניכר באורח משמעותי היכולת המגוונת לפתח את החשיבה והמוטוריקה של ילדים ונוער באמצעים שונים ואף מהנים. מספר רחב של שיטות נהדרות החל מחוגים ועד למשחקים מפתחים את היכולות השונות, ובכך ניתן ליצור עולם וחוויה יוצאי דופן לכל בני הגילאים השונים.

משחקי בישול ואפייה הפכו להיות אטרקטיביים במיוחד. הודות לסדנאות וקייטנות של בישול לילדים שהפכו מעניינות, נוצר עולם שלם של אפשרויות המתקשרות לעולם התוכן במטבח. ילדים נהנים להשתעשע ולהפעיל את מרצם בכל המתקשר לבישול ואפייה, ולאלו הנהנים מכך באופן מיוחד – ניתן להמשיך ולהשתעשע באמצעותם של משחקי אינטרנט או צעצועים.

מגוון של משחקים ואפשרויות נפתחים בפני ילדים ונוער, ומעשירים את חוש הבישול ואת הטכניקות שלהם במטבח הביתי. רבים מוצאים הנאה בבישול ואפייה, והדבר מאפיין אנשים בטווח כל הגילאים ברחבי העולם. על מנת לפתח את הזיקה לביצועים קולינאריים מרשימים, ניתן להתחיל להשתעשע בעזרתם של משחקי בישול ואפייה מפתיעים ואף לבלות בנעימים לצד הלמידה בפועל.

היכן ניתן לאתר משחקי בישול ואפייה ?

משחקים רבים קיימים ברשת האינטרנט לשימוש חופשי ואף להורדה. כמו כן, ניתן לאתר משחקי בישול ואפייה אטרקטיביים בחנויות המשחקים וברשתות הגדולות. יש להתייחס לגיל המותר לשימוש במשחקים הפיזיים ולהשגיח על כך כדי לשמור על בטיחותם של פעוטות וילדים קטנים.

משחקים מקוונים אונליין יכולים גם בנוסף לפתח את היכולת של המשתמש - ילדים ונוער שיוכלו לתרגל את השימוש השוטף שלהם במחשב, ובגלישת אינטרנט יסגלו כישורים שיסייעו להם בהמשך לשימושים אחרים. משחקי בישול ואפייה מעשירים את החשיבה הלוגית ואף משלבים הוראות באנגלית (להעשרת השפה). באמצעות בישול וירטואלי ושילוב של זריזות בכל משחק ניתן לתרגל היטב את כישורי הבישול הטבעיים וללמוד מתכונים חדשים.

ניתן לאתר משחקי בישול ואפייה כמו משחק להכנת מאפין, מפעל העוגות, משחק עוף על האש, משחק בישול ביצת עין, משחק של קישוט עוגות, ועוד. המשחקים באינטרנט מופקים באיכות גראפית גבוהה ובצבעים יפים ותוססים לילדים. כמו כן, יש זמן מוגבל למשחקים אלו, ולכן על מנת לנצח במשחק כדאי לשתף פעולה ולהקפיד על מהירות.

מכיוון שהמשחקים פשוטים למדי, ואינם דורשים התמקדות ארוכת טווח, הם מתאימים גם למבוגרים המחפשים "ניקוי ראש" זריז ומהנה בשעות העבודה או בין מילוי מטלות לימודים. 

 

אינדקס עסקים, לימודים ומשחקים www.eFind.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב